ویژگی های یک وب سایت خوب

مدیر شنبه 1399/12/09
ویژگی های یک وب سایت خوب

ویژگی های یک وب سایت خوب



امروزه یک وب سایت خوب برای حضور در فضای اینترنت از لزومات مهم برای هر کسب و کار است. با جستجو در اینترنت با شرکتهای متنوعی روبرو میشوید که این خدمات را ارائه میدهند و قیمت های متنوعی هم برای این خدمات وجود دارد. در اینجا به مرور نکاتی می پردازیم تا به انتخواب و تصمیمگیری بهتر شما کمک کند. البته انتخواب ارائه دهنده این خدمات تنها یه بخش از این مهم است و فعالیت هدفمند و تبلیغات نیز برای داشتن یک وب سایت خوب باید مورد توجه قرار گیرد.

** پشتیبانی فنی قدرتمند
مهمترین موضوع برای داشتن یک وب سایت خوب و انتخواب طراح سایت پشتیبانی فنی است . رفع مشکلات و خطا های احتمالی وب سایت توسط نیروی متخصص به سریع ترین شکل ممکن کار ساده ای نسیت و خدماتی است که هر شرکت طراحی وب سایت از عهده آن بر نمی آید پس در انتخواب خود دقت کنید. بسیاری از شرکت ها به خاطر نداشتن زیر ساخت مناسب و قدرتمند خدمات پشتیبانی وب سایت را ارائه نمی دهند و یا هزینه های سنگینی بابت پشتیبانی دریافت میکنند. Rele با بهره گیری از زیر ساخت قدرتمند خود وب سایت های تولید شده را همواره از پشتیبانی میکند.

**داینامیک بودن یک وب سایت
وب سایت ها به زبان ساده به دو دسته بندی ایستاتیک و داینامیک تقسیم میشوند. وب سایت های ایستاتیک قابل ویرایش و توسعه نیستند و کاملا ثابت هستند و مثل یک کاتالوگ و یا بروشور عمل میکنند. حتی برای تغییرات کوچک مثل اضافه کردن عکس و یا… در وب سایت های ایستاتیک باید کد های برنامه نویسی شده این وب سایت ها را تغییر داد که هم از لحاظ هزینه مالی و هم زمانی اصلا به صرفه نیست و هم خطر به هم ریختگی و خرابی کد ها دارد. اما وب سایت های داینامیک هم به راحتی ویرایش میشوند و هم قابل توسعه هستند. برای رقابت و دیده شدن در فضای اینترنت شما باید از وب سایت های داینامیک استفاده کنید. وب سایت های داینامیک با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا همان cms قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهند. در یک کلام اگر به دنبال طراحی یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی هستید حتما وب سایتتان داینامیک باشد.

** استفاده از cms معتبر و کاربردی
سیستم مدیریت محتوا وب سایت یا همان cms در وبسایت های داینامیک رابط شما با وب سایتتان است و به شما کمک میکند تا هر چه بهتر سایت خود را مدیریت کنید. cms ها باید کلیه نیازهای کاربران را پوشش دهد هم و برای کاربران مبتدی و حرفه ای قابل استفاده باشد. زبان برنامه نویسی و امنیت cms اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. سیستم های مدیریت محتوای متنوعی وجود دارد که برخی از آنها رایگان یا به اصطلاح اپن سرس است و برخی دیگر به صورت اختصاصی طراحی شده و توسط شرکت های نرم افزاری در اختیار کابران قرار میگیرد. این cms ها عموما با نیازهای بومی و زبان مادری کاربران هم خوانی بیشتر دارد و استفاده از آنها ساده تر و کاربردی تر است و به پشتوانه شرکت ارائه دهنده از امنیت بالاتری برخوردار است. ما در Rele سیستم مدیریت محتوا اختصاصی تولید کرده ایم و در اختیار کاربران قرار میدهیم که امکانات و قابلیت های متنوعی دارد.

**رسپانسیو یا واکنش گرا
با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی اشخاص از وسیله های متنوعی برای ورود به اینترنت استفاده میکنند، مانند موبایل ، تبلت و یا کامپیوتر های رو میزی. این وسیله ها از صفحه نمایش های مختلفی از لحاظ اندازه و رزولیشن استفاده میکنند . بسیار مهم است که مخاطب شما با هر وسیله و یا مرورگری وارد وب سایت شما شد بتواند از وب ساییتان استفاده کند و از لحاظ گرافیکی سایتان به زیبایی و سازگار با آن وسیله اطلاعات وب سایت و قابلیت های آن به نمایش درآید . به این قابلیت رسپانسو یا واکنش گرا میگویند.

** سرور و هاست قدرتمند
سرعت بارگزاری و هچنین پایداری(از دسترس خارج نشدن) وب سایت بسیار مهم است، هم از نظر کاربران و هم موتور های جستجو مانند گوگل. بعضی از افراد به دنبال هاست های ارزان تر میروند ولی به این نکته توجه ندارند که کیفیت هاست و میزبانی تاثیر مستقیمی روی وب سایت دارد. ما در Rele سرور و هاست اختصاصی با تکنولوژی مدرن ابری برای مشتریانمان ایجاد کرده ایم تا در این زمینه دقدقه ای نداشته باشند.

**گرافیک زیبا و کاربردی
طراحی گرافیکی وب سایت یکی از مهمترین نکات است.همواره سادگی بهترین روش است. از تصاویر پور زرق و برق و با حجم زیاد پرهیز کنید. رسیدن به یک فضای استاندارد و کاربردی هدف اصلیتان باشد. اطلاعات مهم را در صفحه اصلی قرار دهید و برای ارائه اطلاعات پلن داشته باشید. با برنامه ریزی به مخاطبتان اطلاع دهید تا در این مسیر گم و از هدف شما دور نشود.

**وبلاگ
مهمترین چیز برای وب سایت محتوای آن است.اگر به فکر دیده شدن در موتور های جسنجو مانند گوگل ،بدون هزینه تبلیغات ، هستید وبلاگ یکی از مهمترین قسمت های وب سایت است. با تولید محتوای مناسب و قرار دادن در فضای وبلاگ به سئو سایتتان کمک کنید.

تماس با ما

آدرس

کارخانه نوآوری آزادی: تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک 31

شماره تماس

02191004025

ایمیل

Info [ at. ] ShahreNovin.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شهر نوین است.